Tiltag når din virksomhed er i vækst – brug overskuddet med omtanke

Når ens virksomhed er i vækst, er det her man for alvor får muligheden for at skabe værdi for sine kunder. Det er her kendskabsgraden stiger, pengene på kontoen vokser og meget mere. I disse vækst-tider er det her vigtigt at bruge sit overskud med omtanke, så man sikre sig en fortsat opadgående kurve. Der er mange tiltag man kan foretage sig, her er 3 vigtige områder.

Effektivisering og optimering

De seneste mange år er der sket enorme teknologiske udviklinger. Internettet gør det muligt at kommunikere og dele oplysninger samt informationer på tværs af tid og rum. Det stiller derfor et højere krav til, hvordan virksomheder strukturerer deres arbejde og deres medarbejderes tid. Det hele handler i dag i højere grad om optimering og om effektivisering af medarbejdernes arbejdsopgaver, så man udnytter ethvert sekund fuldt ud.

Med Navision får du en løsning, der kan vokse i takt med virksomhedens vækst. Det er nemt at skrue op og ned for kapaciteten. Har du behov for at integrere til andre systemer, så er det nemt at tilpasse. Microsoft Navision hedder nu Dynamics 365 Business Central. Microsoft navision er et fremtidssikret økonomistyringssystem, der samler økonomistyring, lager, indkøb, logistik, salg, produktion, projektstyring i én komplet forretningsløsning. Systemet sammenbinder organisationen, optimerer forretningsprocesser, effektiviserer arbejdsgange på tværs af virksomheden, reducerer omkostningerne og understøtter vækststrategien. Det sikrer en mere konkurrencedygtig forretning.

Ved hjælp af Navision arbejder virksomheder verden over smartere og mere effektivt. Det gør de ved at automatisere og digitalisere tidskrævende manuelle opgaver, optimere forretningsprocesser og arbejdsgange.

Nye lokaler eller renovering

Det er normalt lettere at vælge flyttefirma erhverv. Der er nemlig virksomheder der specialiserer sig i kontorflytning, man kan også kontakte en specialiseret boligadvokat, som ved præcis hvordan man skal finde den rigtige ejendom, overgang af arbejdsstyrken, håndtering af kontorindretning og afvikling af alle de spørgsmål der sandsynligvis dukker op.

Kontorflytninger sker af en række årsager og uanset årsagen er det ofte årsag til at fejre begivenheden. Fra at ændre virksomhedens indretning til at implementere innovative arbejdsmetoder kan kontorflytninger være katalysatoren der giver hele virksomheden en chance til.

Hvis der ikke er tale om pladsmangel og placering og forhold egentlig er gode nok, så kunne det måske i stedet være en god ide at give lokalerne en overhaling i stedet. En klat maling, nye møbler og accesories, gør en hel del for virksomhedens medarbejdere og kunder. Det at køberen kommer ind i flotte, rene, strukturerede omgivelser, giver bare et helt andet førstehåndsindtryk, end hvis det roder og der er beskidt og tapetet hænger i laser.

Markedsføring og kendskabsgrad

De danske virksomheder sætter flere og flere penge af til markedsføring. Det skyldes tildels, at samfundsøkonomien er i positiv udvikling. Dette gør naturligvis gør de danske annoncører mere villige til at øge deres budgetter. Derudover opleves der en større forbrugertillid, og jo mere tillid den eneklte har til de danske annoncer, jo mere villige er de til at handle på dem.

Marketingbudgetterne bliver ikke blot lagt til fordel for den velkendte og traditionelle markedsføringsstrategi. Nej – online marketing fylder en mindst lige så stor del, når det kommer til marketingbudgetterne. Det er langt fra kun de store virksomheder der benytter markedsføring. Det er efterhånden alle virksomheder, der vælger at have markedsføringen som et vigtigt fokuspunkt.

Be the first to comment

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*