Virksomheders identitet er uløseligt forbundet med logoet. Alle ved, hvordan McDonalds’ logo ser ud og man ved præcis hvem der står bag, når man ser det. Sådan er det også med alle andre virksomheder og eksponering af logoet til kunderne kan være en god måde at få skabt en identitet som firma og få god omtale.
Særdeles effektivt og alsidigt
Et af de vigtigste værktøjer, som et firma kan have, når de skal profilere sig selv er firmatøjet. Firmatøj, hvor logo og slogan er påtrykt, kan være med til at få kunderne til at huske jer og det i står for. Det er en særdeles alsidig måde at få reklame på, fordi tøjet kan puttes på medarbejderne i alle situationer. De kan få tøjet på til diverse events, såsom konferencer og messer, men kan også få det på som en del af deres uniform. Det betyder, at du kan få ekstra reklame ud, hvor end dine medarbejdere skulle færdes. Det kan også være en smart måde at få dit firma koblet til en bestemt farve, hvis man bestiller alle sine firmauniformer i én bestemt farve.
Ikke kun til arbejdspladsen
Udover at kunne få alle mulige forskellige beklædningsgenstande til arbejdstiden, kan man også få tøj der kan bruges udenfor kontortid. Man kan f.eks. give sine ansatte noget sportstøj til et firmaevent, som de kan bruge, når de løber en tur eller tager ned i det lokale fitnesscenter. Det er også med til at skabe omtale og reklame for jeres firma, fordi man øger eksponeringen af jeres logo til den brede befolkning og forhåbentligt får trukket nogle nye kunder ind ad den vej. Det er alt i alt en strålende idé, hvis man vil give sin profilering et skub og forsøge at får sit firmas identitet helt op og stå, så man kan udvikle den.
Leave a Reply