Hvad byder du dine gæster?

Har du som ejer af en restauration nogensinde spekuleret i, at dine omgivelser har direkte indflydelse på din bundlinje?

Når dine kunder besøger din restauration, kommer de ikke udelukkende for mad og drikke. Det at samles med familie eller venner på en cafe, en restaurant eller en beværtning er et ritual, der i ligeså høj grad handler om fællesskabet. Derfor er det vigtigt, at du skaber et imødekommende miljø og en behagelig atmosfære. Særligt hvis du vil have dine gæster til at blive længere og bestille en omgang mad eller drikke mere.

Restaurant møbler gør forskellen

Når dine kunder ankommer og skal nyde mad og drikke, er det særligt dine restaurant møbler, der har indflydelse på, hvor længe de bliver. Møbler til restaurationsbranchen er dog ikke kun borde og stole. Også belysning, lydniveau og følelsen af luft omkring selskabet og meget andet har indflydelse på, hvordan dine kunders oplevelse bliver.  Læg dertil de øvrige indtryk, der typisk bliver skabt af dekorationer og vægkunst, så har du en idé om, at der er rigtig mange komponenter, der skal gå op i en højere enhed.

Tænk praktisk

Det er ikke kun dine gæster, der bevæger sig rundt i din restauration. Også dit personale skal have gode muligheder for at bevæge sig effektivt med mad og drikke mellem bordene og de mange kunder. Dertil skal det være let for personalet at tømme borde og rydde op, hvorfor der også skal tænkes i vedligeholdelse og hygiejne, når møblerne udvælges til din forretning.

Gør brug af en konsulent

Eftersom du både skal indrette dig i forhold til dine kunder og dit personale – og have lige dele fokus på atmosfære til dine gæster og effektive forhold for dine ansatte – kan det ofte svare sig at udvælge restaurant møbler i samarbejde med en konsulent.

Køber du dine møbler ved en B2B indretningsbutik, har disse ofte deres egen konsulent, der er udannet i at tænke i både lyd, lys, hygiejne, fremkommelighed, vedligeholdelse og langtidsholdbarhed.

Det betyder, at du kan få hjælp til at udvælge den løsning, der giver dine ansatte og dine gæster de absolut bedste forhold – samtidig med at det føles naturligt og hyggeligt.

På den måde kan du byde dine gæster hygge, atmosfære, et rent miljø og et venligt personale, der kan fokusere på service takket være et gennemtænk miljø, der også inkluderer deres behov.

Be the first to comment

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*